13.02.2018 by Rudolf Hasák

Kaufland má ANTI-Valentýnskou kampaň! Nevkusná, ale funguje

kaufland, obchod, reklama, prase, valentýn

Doba už není jako před lety, kdy si naše babičky museli sami doma péct chleba a pěstovat všechno ovoce a zeleninu. Teď seženete v obchodních řetězcích a večerkách téměř všechno, na co si vzpomenete.

Bojovat s konkurencí se snaží všichni a německý Čechy preferovaný Kaufland tažení proti jiným obchodům pojal po svém... tak trochu bizarní anti-valentýnskou kampaní.

Na svých stránkách inzeruje prodej chlazeného vepřového srdce titulkem

„Užijte si nejblbější svátek,“ který je doplněn textem: „Vepřové srdce je tvrďák, který si nepotrpí na žádné zamilované vrkání. Je to cynik, drsňák, bojovník proti přitroublým americkým svátkům, a tak řádí, kde může.“


Jestli to spíš zákazníky neodradí nevíme! Ale co na nás působí smíšenými pocity je obrázek vepřového srdce, které je naaranžované tak, aby připomínalo obličej.

Ano, je to originální, ale trochu za hranicí vkusu a etiky... nemyslíte? Lidé na to reagují různě... některým se to líbí a jiné jsou proti!

"Vyměňte marketing, tohle je tak trapný až to bolí... Svátek lásky symbolizuje vykuchana mrtvola, faaakt takovou blbost jsem dlouho neviděla, ale co čekat od lásky k Česku s fasounskymi zamestnanci...", napsala rozhořčená paní na facebooku.

Na protestu proti Valentýnu nemusí být nic špatného, v tomto případě ale německý obchodník vyrazil nevkusným směrem. Už jenom, aby se toho chytil výrobce cigaret a budou nám v televizi brzy pochodovat vyuzené plíce...

"Začalo to rádoby moderní přestavbou marketů, ve kterých není nic k nalezení, pokračovalo to výrazným omezením sortimentu a tímhle to snad už definitivně skončí.. Po tomhle valentýnském štěku Kaufland už fakt hlouběji klesnout nemůže...", komentuje zákazník fanpage, jež již nyní není odběratelem stránky na facebooku.



Komentáře